DIGITAL CLEAN-UP: "EN DIGITAL OPPRYDDING"

Full gjennomgang av dine digitale kanaler. Få en konkret plan på hva du bør fikse.
SNAKK MED OSS I DAG!

Har du ikke kontroll på hva markedspengene går til? Mangler du oversikt over investeringene du har gjort på digital markedsføring? Kanskje du ikke føler du får igjen nok for investeringene dine? Growup kan hjelpe deg med kontroll, spare penger og eliminere ressurser på ting som ikke fungerer.

De siste 15 årene har investeringer i digital markedsføring skutt i været. Annonsering på internett har gått forbi tradisjonell reklame og de fleste har vært med på den reisen. "Hva har jeg brukt penger på?" er en av flere spørsmål vi kommer over. Dessverre har veldig mange leverandører eller digitalbyråer misbrukt kunnskapen til selskapene, som har kjøpt disse tjenestene.

Kanskje du sitter igjen med en dårlig følelse eller usikkerhet på om de digitale investeringene som er gjort faktisk har lønt seg? 

Med digital clean-up ser vi på disse investeringene, tar fram “støvsugeren” og renser opp i det som ikke gir effekt.

Mange leverandører mye rot

Inntoget av plattformer som Google og Facebook, har endret muligheten til veldig mange bedrifter. I takt med forbrukerendringer har også byrå/tjenestetilbydere av digitale markedsføringstjenester også blitt mer fragmentert.

Digitalbyråer, teknologibyråer, reklamebyråer. De som gjør teknologiske integrasjoner, leverer også Google Ads annonsering.

Tidligere var det mediebyråene som hadde monopol på plassering av reklame, men nå kan enhver bedrift gjøre Facebook eller Google annonsering selv samtidig som at andre tjenester som nettsider, nettbutikker, filmproduksjon etc. fortsetter å “automatiseres” i stor grad.

Det betyr at alle jobber mot alle, og du som kunde ofte kan sitte igjen med et hav av leverandører på annonsering, nettsider, analyse, salgsverktøy og markedsføring.

Hvorfor vi anbefaler en digital clean-up

Vi er spesialister på effekt og digital-analyse. Det gir et fortrinn på å se forbedringsmulighetene du måtte ha.

Vi gjør operativ markedsføring på kanaler som Google og Facebook, men det er ikke dermed sagt at vi presser det på kundene våre. Vi ser på Kost/nytte effekt av aktiviteter, får et riktig blikk på investeringene dine, reduserer kostnader og øker fortjenesten din.

Dine muligheter

Hvorfor bruke growup?

Vi tenker effekt og resultat for kundene våre. Vi har utviklet et rammeverk for å finne ut om investeringene du gjør eller har gjort er lønnsomme. Slutt å kast bort markedskronene på aktiviteter som ikke gir effekt.